Ishodi loše komunikacije mogu biti na našu štetu, na štetu drugih uključenih u komunikaciju ili na obostranu štetu. Ishod ASERTIVNE KOMUNIKACIJE je UVIJEK samo jedan: win-win situacija. Asertivnom komunikacijom dolazimo do rješenja kojim su svi uključeni zadovoljni, nalazimo se na “pola puta”. Djeluje jednostavno, kao nešto što smo trebali naučiti još u djetinjstvu, ali više od 80 posto odraslih ne zna asertivno komunicirati. Naučimo zajedno i podignimo kvalitetu poslovnog i privatnog komuniciranja.
Problemi:
-nesporazumi i nejasnoće u komunikaciji
-smanjena produktivnost i učinkovitost
-loši međuljudski odnosi i timska kohezija
-nedostatak povratnih informacija i razvoja
-smanjena motivacija i angažiranost
-izbjegavanje sukoba
-neravnoteža moći i osjećaj nepravde
Sadržaj:
-kako postići jasnoću i konciznost u komunikaciji
-kako postići poštovanje kolega i nadređenih
-aktivno slušanje
-odbijanje bez krivnje
-korištenje „ja” izjava
-konstruktivno rješavanje sukoba
-kako steći samopouzdanje i smirenost
Predavačica:
Branka Juroš, bacc.novinarstva, NLP Master, vlasnica obrta Kagami za poslovno savjetovanje i edukacije. Kroz razne poslove i pozicije na kojima sam radila uvijek me vodila želja da sva stečena učenja prenesem drugima i pojednostavim im put do jasne komunikacije i ostvarivanja rezultata, u tome koristim NLP tehnike koje su primjenjive na sva važna životna područja. Paralelno, kroz pisanje životopisa i pripreme za intervju pomažem osobama da se jasno izraze, sažmu bit i jasno komuniciraju s potencijalnim poslodavcem prvo kroz svoj životopis, a poslije i nastupom na razgovoru za posao.