Tek prije nešto više od 30 godina počinju istraživanja i mjerenja tzv. EQ - emocionalne inteligencije. Ubrzo se dolazi do važne spoznaje - za uspjeh u privatnom i poslovnom životu, emocionalne inteligencija važnija je nego standardna/konkretna inteligencija. Što to znači u korporativnom djelovanju? Uspjeh i produktivnost svakog zaposlenika, a posebice menadžera, određen je njihovim emocionalnim sposobnostima, dakle uspjeh svake organizacije ovisi o emotivnoj inteligenciji njezinih zaposlenika. Može li se naučiti kako biti emocionalno inteligentan/inteligentniji. Donekle. Ali čak i iznimno mali napredak na tom polju značajno se osjeća u sveukupnom djelovanju - poslovnom i privatnom.
Program: razvoj samosvijesti, samopoštovanja, samopouzdanja, suosjećanja prema sebi i drugima, samoregulacija
Problemi koje riješavamo: nedostatak samosvijesti, empatije i samopouzdanja, slabe komunikacijske vještine, ja u odnosu na kolektiv