Jedva ste našli dovoljan broj radnika, mjesecima provodili selekcijske postupke, pregovarali oko uvjeta rada i plaće, uhodavali i obučavali za posao i onda su oni jednostavno otišli. Neki u inozemstvo, a drugi u konkurentsku tvrtku koja im je ponudila nešto veću plaću i duži godišnji. Za pronalazak i uhodavanje novog radnika trebat će vam nebrojeno mnogo skupih radnih sata, truda i volje koje biste trebali ulagati u projekte, proizvodnju proizvoda i usluga za kupce i klijente, ali radnici vam trebaju još i više, bez njih tvrtka neće funkcionirati pa ni postojati. Ne bi li bilo znatno jednostavnije i isplativije saznati kako zadržati postojeće zaposlenike nego svako toliko zapošljavati nove? Da, postoje načini i ne, ne svode se samo i isključivo na materijalna davanja. Naučimo zajedno koji su. Olakšajmo si, unaprijedimo i ubrzajmo procese!
Problemi:
-visok obrtaj zaposlenika
-visoki troškovi obrtaja zaposlenika
-gubitak institucionalnog znanja
-negativan utjecaj na moral
-pad produktivnosti
Sadržaj:
-razumijevanje uzroka fluktuacije
-analiza podataka o fluktuaciji
-strategije za smanjenje fluktuacije
-programi za povećanje zadovoljstva zaposlenika
-studije slučajeva i praktične radionice
**O predavačici:**Nada Kozina, preko 25 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima u različitim industrijama. Korporativnu karijeru započinje kao prevoditeljica u Upravi Addiko banke. Predanost ljudskom elementu vodi ju do pozicije HR generalista pa zamjenice direktorice u Upravljanju ljudskim potencijalima. Nakon Addiko banke nastavlja s karijerom voditeljice ljudskih potencijala. Jedno od najvažnijih područja Nadinog interesa je razvoj humanih radnih odnosa, usklađenost s radnim pravom i izgradnja organizacijske kulture u kojoj svaki zaposlenik ima priliku raditi u humanim i poticajnim uvjetima. Promovira moderne ljudske resurse usmjerene na vrijednosti humanosti, stavljanja ljudi u središte procesa rada i organizacijske poslovne izvrsnosti. Nadin HR moto glasi: ČOVJEK je ČOVJEKU ČOVJEK!