+385 98 943 4324 info@edukado.hr

Komunikacija s nezadovoljnim klijentima

Radite s ljudima često, povremeno, rijetko? Onda ste zasigurno barem jednom naišli na nezadovoljnog klijenta/kupca. Nije bitno je li izrazio svoje nezadovoljstvo tiho, pristojno i brzo ili je bijesno urlao i prijetio, situacija je bila neugodna i emotivno iscrpljujuća. Čak i ako ste sigurni da ste svoj posao obavili savršeno i da nikako niste krivi za situaciju, ostao je gorak okus. Nemojmo se zavaravati, bit će toga i takvih još. Koliko god se mi trudili sve raditi besprijekorno, uvijek se može dogoditi da kolega ili viša sila utječe na to da krajnji proizvod/usluga na tržište izađu s greškom. Ili da je jednostavno našem klijentu “takav dan”, a mi smo se ni krivi ni dužni našli na krivom mjestu u krivo vrijeme. Postoje načini kako kroz takve situacije proći uz minimalnu ili nikakvu štetu po naše misli i osjećaje, a ujedno i pomoći klijentu bez da ga zauvijek izgubimo. Naučimo zajedno kako i podignimo kvalitetu poslovnog i privatnog života.

Problemi:

-emocionalna eskalacija

-nedostatak empatije

-nedostatak rješenja

Sadržaj:

-kako uspješno smiriti nezadovoljnog klijenta i očuvati lojalan odnos?

-aktivno slušanje

-kako steći empatiju i smirenost

-kako brzo djelovati

**O predavačici:**Nada Kozina, preko 25 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima u različitim industrijama. Korporativnu karijeru započinje kao prevoditeljica u Upravi Addiko banke. Predanost ljudskom elementu vodi ju do pozicije HR generalista pa zamjenice direktorice u Upravljanju ljudskim potencijalima. Nakon Addiko banke nastavlja s karijerom voditeljice ljudskih potencijala. Jedno od najvažnijih područja Nadinog interesa je razvoj humanih radnih odnosa, usklađenost s radnim pravom i izgradnja organizacijske kulture u kojoj svaki zaposlenik ima priliku raditi u humanim i poticajnim uvjetima. Promovira moderne ljudske resurse usmjerene na vrijednosti humanosti, stavljanja ljudi u središte procesa rada i organizacijske poslovne izvrsnosti. Nadin HR moto glasi: ČOVJEK je ČOVJEKU ČOVJEK!

Osnovne informacije

  • Edukacija: Intenziv radionice
  • Program: Komunikacija i soft skills
  • Predavač: Nada Kozina
  • Lokacija: Online
  • Datum: U najavi
  • Trajanje: 1 dan (od 10:00 do 12:30)
  • Cijena: €129,00
Materijale za učenje i uvjerenje o usavršavanju dobit ćete e-mailom
Na predavanje se uključujete online pozivom predavača, za sve koji imaju pitanja oko uključivanja stojimo na raspolaganju
Predavanje možete sluštai iz udobnosti svog doma ili ureda – predlažemo da si osigurate tihu okolinu ili slušalice kako bi smanjili vanjska ometanja
Pitanja predavaču možete postavljati tijekom i nakon edukacije, ali i slati naknadno e-mailom
Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata
Seminar traje od 10 do 12.30 h

Postavke kolačića

Koristimo kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva pregledavanja, posluživanje prilagođenih oglasa ili sadržaja i analizu našeg prometa. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na našu upotrebu kolačića.