Novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca donesen je 1. 11. 2024. i donosi mnoge novine.
Svaki se poslodavac i njegov odjel zadužen za kadrovsku administraciju MORAJU pobrinuti o tome da dosjei podataka o svakom radniku prije, za vrijeme i nakon zaposlenja kod poslodavca budu prikupljeni, vođeni, arhivirani, čuvani i uništeni na pravno ispravan način ne samo prema novom Pravilniku već i prema Zakon o radu, zaštiti na radu, Zakonu o provedbi opće uredbe o zaštiti podataka itd.
Dokumentacija o zaposlenicima je nužna no i opsežna te sadrži povjerljive osobne i poslovne podatke što cijeli postupak čini dodatno kompliciranim i zahtjevnim.
Podaci se pohranjuju u elektroničkom obliku, kao što su baze podataka kadrovskog informacijskog sustava ili u dokumentarnom (fizičkom) obliku koji se pohranjuje u osobnoj mapi zaposlenika.
U kojem god obliku poslodavac čuva te podatke, ne smije ih čuvati suprotno zakonu!!
Program seminara: • Osobni dosje zaposlenika (novi rokovi i način čuvanja podataka) • Pravne osnove i procedure za dobivanje podataka od zaposlenika • Osjetljivi podaci zaposlenika • Klasificiranje, trajna pohrana i brisanje podataka zaposlenika • GDPR i arhiviranje kadrovske dokumentacije • Dokumentacija bivših zaposlenika • Pravo zaposlenika i uvid drugih osobnim podacima zaposlenika • Odgovornost za osobne dosjee
Predavač:Tadija Kristić, završio Pravni fakultet u Zagrebu, stručnjak s više od 15 godina iskustva u području javne nabave, GDPR-a te digitalne sigurnosti. Trenutno pohađa postdiplomski studij iz Javnog prava i uprave. Zaposlen u državnoj agenciji.
Tijekom svoje karijere stekao je značajno iskustvo u radu s regulatornim tijelima, gdje je radio u nadzoru nad sudionicima na tržištu (poduzetnicima/voditeljima obrade), osiguravajući usklađenost s važećim zakonodavstvom i standardima. Njegova stručnost u javnoj nabavi (upisan u registar stručnjaka javne nabave pri MINGO), zaštiti osobnih podataka (CIPP/E) i digitalnoj sigurnosti (ISO 27001:2002 Lead Auditor) prepoznata je od strane stručne zajednice, te redovito sudjeluje u edukacijama i predavanjima u tim područjima.
Posebno usmjeren na jačanje pravnog okvira i podizanje razine svijesti o važnosti usklađenosti (compliance) u poslovanju malih i srednjih poduzetnika.