Kao najbolji zaposlenik u timu nagrađeni ste unapređenjem u voditelja, no nakon početne sreće i ponosa javio se cijeli set novih, manje ugodnih emocija - od straha do neizvjesnosti. Dojučerašnji kolege sada su vam podređeni kojima morate delegirati i prepustiti svoje donedavne zadatke. Većinu radnog dana provodite sjedeći na sastancima s nekadašnjim nadređenima. Sada ste i službeno između dvije vatre, svima se morate dokazivati i to ne samo kao izvrstan radnik i manager, već i kao vođa prepun empatije i sposobnosti motivacije, delegator zadataka, organizator posla i međuljudskih odnosa u timu, prezenter rezultata, nadglednik, onaj koji daje feedback ...Bezbroj uloga u kojima nikada niste bili i za koje niste dobili nikakvo ili slabo obrazovanje i usavršavanje. Postanimo zajedno voditelji kakve smo oduvijek htjeli imati.
Problemi:
-nedostatak liderskog iskustva
-manjak vještina upravljanja ljudima poteškoće u delegiranju
-upravljanje autoritetom
Sadržaj:
-kako se riješiti „lakše ću sam” sindroma
-uloga voditelja
-ključne razlike između operativca i voditelja
-najčešće početničke greške i kako ih izbjeći
-razvoj liderskih vještina kroz iskustvo
-praktične vježbe i primjeri iz prakse
**O predavačici:**Nada Kozina, preko 25 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima u različitim industrijama. Korporativnu karijeru započinje kao prevoditeljica u Upravi Addiko banke. Predanost ljudskom elementu vodi ju do pozicije HR generalista pa zamjenice direktorice u Upravljanju ljudskim potencijalima. Nakon Addiko banke nastavlja s karijerom voditeljice ljudskih potencijala. Jedno od najvažnijih područja Nadinog interesa je razvoj humanih radnih odnosa, usklađenost s radnim pravom i izgradnja organizacijske kulture u kojoj svaki zaposlenik ima priliku raditi u humanim i poticajnim uvjetima. Promovira moderne ljudske resurse usmjerene na vrijednosti humanosti, stavljanja ljudi u središte procesa rada i organizacijske poslovne izvrsnosti. Nadin HR moto glasi: ČOVJEK je ČOVJEKU ČOVJEK!