Svi ih imamo. Nekad su to kolege na poslu, nekad nadređeni ili podređeni, nekad dobavljači i vanjski suradnici, ponekad smo to i mi sami. Oni su tu, svuda oko nas, tu ništa ne možemo, ono što možemo promijeniti jest naš “mindset”. Vrtlog naših misli i osjećaja te posljedično i naše ponašanje zapravo su jedino pod našom kontrolom (kada i ako ih naučimo staviti pod kontrolu). Jednom kad shvatimo da svojim ponašanjem i razmišljanjem ujedno mijenjamo i okolinu, život i rad postaju neizmjerno lakši i ljepši. Naučimo zajedno kako I podignimo kvalitetu poslovnog i privatnog života.
Problemi:
-prekidanje, ignoriranje ili minimaliziranje tuđih stavova
-svađanje, sarkazam, neprijateljski ton
-zamjerke bez izravnog izražavanja problema
-negativan stav prema novim idejama
-odbijanje prijedloga bez rasprave
-zadržavanje informacija
-favoriziranje određenih osoba,
-stvaranje klanova
-okrivljavanje drugih
-izbjegavanje zadataka, minimalan trud
-nepovjerenje prema motivima drugih
-rad u izolaciji, odbijanje pomoći
Sadržaj:
- Izvori stresa u radnom okruženju
- Međuljudski odnosi u radnom okruženju
- Tipovi teških suradnika
- Obilježja ponašanja i reagiranja teških suradnika
- Kako voditi teške suradnike i raditi s njima
- Kakav sam ja suradnik/ica? Moje reakcija i ponašanja u radu s drugima
- Funkcionalna i nefunkcionalna ponašanja u radu s teškim suradnicima
- Vještine vođenja teških suradnika: rad s otporima
**O predavačici:**Nada Kozina, preko 25 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima u različitim industrijama. Korporativnu karijeru započinje kao prevoditeljica u Upravi Addiko banke. Predanost ljudskom elementu vodi ju do pozicije HR generalista pa zamjenice direktorice u Upravljanju ljudskim potencijalima. Nakon Addiko banke nastavlja s karijerom voditeljice ljudskih potencijala. Jedno od najvažnijih područja Nadinog interesa je razvoj humanih radnih odnosa, usklađenost s radnim pravom i izgradnja organizacijske kulture u kojoj svaki zaposlenik ima priliku raditi u humanim i poticajnim uvjetima. Promovira moderne ljudske resurse usmjerene na vrijednosti humanosti, stavljanja ljudi u središte procesa rada i organizacijske poslovne izvrsnosti. Nadin HR moto glasi: ČOVJEK je ČOVJEKU ČOVJEK!