Tvrtke s 20 i više zaposlenika prema ZOR-u dužne su imati Pravilnik o radu kojim je uređena sistematizacija radnih mjesta. Također sistematizacija je alfa i omega za bilo koji proces vezan uz upravljanje ljudskim potencijalima u tvrtki bilo koje veličine, strukture, branše... Bez nje ćete teško ili nikako raspisati natječaj za otvorena radna mjesta, provesti postupak selekcije i uvođenja u rad novozaposlenih, dati otkaz, upravljati talentima i teškim ili lošim radnicima, organizirati timski i individualni rad...Isto vrijedi i za zastarjelu ili loše napravljenu sistematizaciju. Naučimo zajedno kako napisati odličnu sistematizaciju radnih mjesta
Sadržaj:
-identifikacija ključnih radnih uloga i odgovornosti
-metodologije za analizu radnih mjesta
-izrada opisa i specifikacije radnih mjesta
-primjeri dobre prakse i radionica za praktičnu primjenu
Naučite kako uz pomoć kvalitetno izrađenog dokumenta sistematizacije radnih mjesta
- selektirati, zapošljavati te uvoditi u posao novozaposlene zaposlenike
- planirati nova, ali i suvišna radna mjesta i njihove izvršitelje
- mjeriti i vrednovati radni učinak
- osmisliti i provesti politiku plaća i nagrađivanja radnika
- usmjeravati, motivirati, educirati i razvijati kompetencije zaposlenika
- upravljati odnosima, odgovornostima i ovlaštenjima
**O predavačici:**Nada Kozina, preko 25 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima u različitim industrijama. Korporativnu karijeru započinje kao prevoditeljica u Upravi Addiko banke. Nastavlja na poziciji HR generalista pa zamjenice direktorice u Upravljanju ljudskim potencijalima. Danas radi kao voditeljica HR odjela u sektoru turizma i hotelijerstva.