Ova radionica namijenjena je voditeljima i zaposlenicima svakog odjela koji komunicira s klijentima i kupcima/korisnicima usluga, prije za vrijeme ili poslije procesa prodaje. Posebno je usmjerena na djelatnike i voditelje odjela rješavanja reklamacija i korisničke podrške.
Na radionici vješta komunikacija bavimo se:
- Osnovama neverbalne komunikacije- izoštrite sva čula
- Aktivnim slušanjem - prilika da bolje razumijemo sugovornika
- Postizanjem jasnoće i konciznosti u komunikaciji - postavljajte prava
- pitanja
- Konstruktivno rješavanje sukoba
- Feedback kroz jednostavna pravila do maksimalnog učinka
- Kako steći samopouzdanje i smirenost - dovedite se u dobro stanje
Cilj radionice je da pomoću NLP tehnika komunikaciju usmjerimo na rješavanje prigovora bez osjećaja iscrpljenosti i konflikta uz maksimalnu dobrobit za klijente i tvrtku.
Predavačica: Branka Juroš, bacc.novinarstva, NLP Master. Iskustvo stečeno u korporacijama, vezano za međuljudske odnose i unaprjeđenje komunikacije u poslovnom okruženju uz primjenu NLP tehnika i alata prenosim kroz edukacije po mjeri polaznika. Nakon iskustvenog dijela edukacija polaznici su spremni koristiti odmah primjenjive alate za postizanje jasne i precizne komunikacije sa suradnicima i klijentima.